რა არის პოლირება და რით განსხვავდება ცუდი და კარგი პოლირება?

ავტორი admin
142 ნახვა

რატომ სჭირდება ავტომობილილს პოლირება?

ავტომობილის საღებავზე დატანილია ლაკი, რომელიც აძლევს გამოკვეთილ და მბზინვარე ფერს, ასევე იცავს დაზიანებებისგან, ზაფხულში როდესაც მზე მცხუნვარედ ანათებს და ახურებს მანქანის ზედაპირს, ლაკი კი იცავს გადახუენბისგან და ფერის დაკარგვისაგან, გაზაფხულზე მჭავა წვიმები უტევს ავტომობილს, ზამთარში რეაგენტები და მარილი, ხოლო შემოდგომით ხის წებო, ფოთლები და ჩიტის ექსპრემენტები. ასევე როდესაც ავტომობილის არის მოძრაობაში, საცობებში გვერძე მდგომი ავტომობილებიდან წამოსული ხუნდების წვრილი მონათალი ხვდება ლაკზე, რომელიც აკარგვიენბს იერს, ასევე ავტოსამრეცხაოები რომელსაც აქვთ “მძიმე” წყალი, კალციუმით და მაგნიუთ სავსე და იაფიანი(კაუსტიკური სოდა) ხსნარ რომელიც ძალიან დიდი დარტყმას აყენებს ავტომობილს. საბოლოდ მანქანის ზედაპირი გარგავს საერთოდ პირვანდელ სახეს და იწყება უკვე გადახუნება და საერთოდ ქარხნული ლაკ-საღებავის დაკარგვა.

ავტომობილის ზედაპირი ჩანს საკმაოდ ცუდი რადგან დეფექტები, ნაკწრები და ლაქები რაც მას აქვს სინათლეს ირეკლავს ცუდად ან საერთოდ ვერ ირეკლავს.

რა არის პოლირება?

პოლირება არის მექანიკური პროცესი, რომელიც მიზნად ისახავს ამ ნაკაწრების, დეფექტებისა და ლაქების მოშორებას ლაკიდან, რომელიც დაუბრუნებს ავტომობილს თავდაპირველ, ქარხნულ მბზინვარებას.

პოლირება საკმაოდ კოპლექსური და ხანგრძლივი პროცედურაა, მისი შესრულება მოითხოვს დიდი სპეციალიზაციას, ტექნოლოგიას, სპეციალურად შერჩეულ აპარატურას, პოლირების კრუგებს, განათებებს, მაზსა და ასევე ტილოებსაც კი რომლითაც იწმინდება ავტომობილი. შესაბამისად ვიღებთ მაქსიმალურად ყველა დეფექტის მოშორებას და მინიმალურად მანქანის ზედაპირის დაზიანებას.

მექანიკური პოლირების ვხსნით დაზიანებულ ლაკ, რომელიც ხდება სწორი და გული, შესაბამისად ირეკლავს სწორად განათებას და ჩვენს თვალამდე მოდის როგორც ლამაზი და პრიალა ავტმობილი.

როდის უნდა გავაკეთოთ პოლირება?

პოლირება უნდა გაკეთდეს როდესაც შევატყეთ უკვე, რომ ავტომობილმა დაკარგა მბზინვარება და აღარ გამოიყურება კარგად, ამ დროს უკვე ზედაპირზე საკმაოდ ბევრი დაზიანება და დეფექტია, ამის შესამოჭმებლად შეგვიძლია ავანთოთ ტელეფონის ფანარი და დავხედოთ ავტომობილს, იგივე მაშინვე აირეკლავს სხვადსახვა კუთხით და დაგვანახებს დეფექტებს. ყველაზე კარგი საშუალება დავაყენეთ ავტომობილი მზიან დღეს გარეთ და შემოუაროთ რამდენჯერმე, მაშინვე დავინახავთ ყველა დეფექტს. მექანიკური პოლირება თითქმის 99% პროცენტს ნაკაწრსა და დეფექტს აქრობს, თუ რათქმაუნდა იგი არა ლაკზე ღმად ჩასული.(შეგვიძლია მარტივად შეამოწმოთ გაქრება თუ არ აპოლირებისას ნაკაწრი, ფრჩხილის გადასმით ნაკაწრზე, თუ გრჩხილი მოხვდა და გამოედო ეს ნიშნავს რო საკმაოდ ღრმაა და ვერ ამოვა პოლრიებისას.)

თუ ავტომობილზე ხედავთ მსგავს დეფექტს აუციებელია მაშინვე პოლირების გაკეთება.

როდის არის დაგვიანებული და რომელი ნაკაწრი ვერ ამოვა?

ამ დროს დაზიანება არის საკმაოდ შორს წასული ანუ ლაკზე დაბლა საღებავზე ჩასული, მისი აღმოფხვრა კი თითქმის შეუძლებელია.

რა არის ცუდი პოლირება?

როგორც უკვე ვიცით პოლირება დაკავშირეუბლია ლაკთან მუშაობაზე და მისი დეფექტების მოხსნაზე, კარგ შედეგსა და მანქანის დაზიანებას შორის არის სულ ორი ნაბიჯი, რაც აისახება შემდეგ როგორც ავტომობილზე ასევე მანქანის მფოლობლის ნერვებზე და ჯიბეზე, ამიტომ საჭიროა იცოდეთ რა არის კარგი და ცუდი პოლირება და როგორ შეარჩიოთ ადგილი სადაც გააკეთებთ პოლრიებას.

სწრაფად გაკეთება: ხშირად მომხარებლები ეძებენ ისეთ ცეტნრს, ხელოსან სადაც სრაფად გააკეთებნ პოლირებას, რამოდენიმე საათში ან თუნდაც ერთ დღეში, ეს არის დიდი შეცდომა დითეილინგ პოლირებას სჭირდება მინიმუმ 2 დღე.

ჭუჭყიანი და მოუწესრიგებელი გარაჯები/ადგილები: ხშირად ხელოსნები მუშაობენ მტვრიან, ჭუჭყიან გარემოში, რაც შესაბამისად აისაღბა სამუშაოს ხარისხზე, რადგან პოლირება არის საკმაოდ დელიკატური საქკითი, ერთი მტვრის ნაწილაკიც მოხვედრამ მანქანის ზედაპირზე შეიძლება საკმაოდ ცუდი შედეგი მოიტაანოს საბოლო, გამოცდილ ცენტრებსა და სპეციალისტებს აქვთ ცალკე გამოყოფილი იზოლირებული ადგილი, დაცული მტვირსაგან და ჭუჭყისგან, სადაც ხდება მანქანის შეფასება კარგ განათება და შემდეგ პოლირება

ადგილი სადაც კეთდება პოლირება დელფი მოტორსში, აუციებელია ლიფტის ქონაც რომ ავტომობილის ყველა დეტალს მიუდგეს ხელოსანი.

დეფექტების დატოვება მანქანაზე,ჰოლოგრამები: უმეტეს “ხელოსანს” აქვთ აპრატები რომლებიც არ არის პოლირების შესაბამისი, ეგრეთ წოდებული “ბარგალკები” რომლებიც ტოვებენ ჰოლოგრამებს და ხშირად სავალალო შედეგამდეც მიდიან, ამიტომ როდესაც მიგყავთ მანქანა ხელოსანთან, ცენტრში თუ სპეციალისტნ აუციებლათ მოითხოვეთ რომ არ დაღცეს ჰოლოგრამები და გაჩვენონ აპარატურა რომელსაც იყენებენ. აუცეიბელია ქონდეთ როგორც როტორული ისე ექცენტრული აპარატები.

მხოლოდ ერთი აპრატის ქონა ავტომობილის ყველა დეტალისთვის: თუ მანქანა მიიყვანეთ პოლირების გასაკეთებლად და დაინახეთ რომ ხელოსანს, სპეციალისტს აქვს მხოლოდ ერთი მანქანა და ერთი ზომის პოლირების კრუგები/გუბკები მაშინვე ჯობს დაფიქრდეთ, რადგან თანამედროვე ავტომობილებს აქვთ საკმაოდ მიუდგომელი ადიგლები და ერთი ზომის აპრატურით კარგად გაკეთბა არის შეუძლებელი.

ყოველივე დეტალს სჭირდება ინდივიდაული აპრატურა და მიდგომა.

დაბალი ფასი: ხშირად არის შემთხვევები რომ ავტმობილის მფლობებელი ცდილობენ იპოვენ ადამიანი რომელიც დაბალ ფასად(იაფად) გაუკეთბს პოლრიებას რაც სამწუხაროდ ურო ძვირი უჯდებათ, უფუჭებენ ავტმობილს ან ორჯერ უწევთ გაკეთბა პოლირებს. უნდა ვიცდეოთ რომ ხარისხიანი პოლრეიბა მოითხოვნს დიდი ცოდნას, წლების გამოცდილება, ხარისხიან აპარატურასა და ავტმობილის მოვლის საშუალებებს.

მსგავსი სიახლე

დარეკვა